Jun. 27, 2014

Hej du underbara regniga fredag! Nu har jag tagit helg och ska vara ledig ända tills kl 7 på måndag morgon. Rackarns så härligt!!!
Så ikväll blir det tacos och mys hemma hos familjen Persson/Syvertsson.
När liten somnat ska jag och stora älskling mysa ner oss i soffan framför orange is thé new black.
Om vi nu har något mera avsnitt att titta på, annars blir det väl någon film.
Ska bli sådär galet skönt med kvalitetstid med familjen i helgen efter allt jobb å slit. Till veckan blir det 6 pass igen. Huuuua! 24 arbetspass kvar till den 28Juli. Nedräkning nedräkning ;)

Lillasyster gjorde iallafall sin sista dag på sitt dagis igår. Till hösten vankas det 0an!!!! Herrejösses vad tiden går. Stora tjejen<3



Benjamin blev sådär jätte förtjust i Ellie när vi va och träffa henne å Siss'h, det skulle kramas, hålla handen och vara i närheten. Å han prata om henne hela bil resan hem ifrån Forshaga, så kul att man bor närmare nu <3

Har ju i stort set gått i celibat ifrån vänner å omgivningen då det endast är jobb för tillfället, å är de inte jobb är det mycket annat som ska hinnas med på sina ynka lediga dagar. Så jag ber om ursäkt till de få vännerna en har ;) Men ni vet att ja tycker om er ändå <3

Nu ska jag njuta i badet med ensamtiden. Hejavejs så länge.

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

Åh Gud så sött!!!<3

2014-06-28 kl 16:38:27

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤