TJI FICK JA

Ligger i ett bad innan kvällsgröten ska kokas till fisen och han ska nattas. Just nu är han ute med sin pappa och härjar det sista ruset av sig.

Tiden hos barnmorskan gick bra. Hjärtljuden lät jätte bra och magen är över kurvan ;) hoppas bara de är en tillväxt period nu å de stannar till sen. Jag som trodde att jag var liten, tji fick ja för de!

Passade på att hoppa in och köpa återfuktande creme till mitt ansikte, rengöringen var slut så får invänta sms om att den ska komma in. Spännande å se om det hjälper mitt onda ansikte nått ;)

Annars har det varit en blandad dag. En bra dag har det varit men grinig, sur och besviken på saker runt om som jag ej borde bry mig de minsta om. Men men. Så är det när man aldrig lär sig....
Someday someday....

Nu ska jag plaska vidare och raka benen osv innan jag studsar upp.


Goooo'kväll på er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤