FINA DAG

Du hääärliga väder. Och fint vädet ska det tydligen vara hela helgen. Just because i work all wekend long!! Iallafall så slutar jag kl 16 imorgon. Och då hoppas jag att grillen är redo att tändas. ;) . Så blir det bara ute mys med mina älsklingar ♥ .

På söndag blir det mariebergsskogen med familjen och systeryster. Och ifall de mot någon förmodan inte alls är fint väder slår vi på leklandet istället. Utanför denna kommun ska vi iallafall.

Igår innan jag skulle somna kom jag på vad våran bebis ska heta om det blir en kille. En tjej vet vi ju, det namnet bestämde vi lååångt innan vi ens planerade barn.



Tänker inte gå ut med förnamnen än. Inte förens bebis är född. Tror inte ens vi ska gå ut med vad de bli för kön. Om vi nu tar reda på de. Erik var osäker på ifall han ville. Medans jag hoppar jämnfota och vill veta. Haha.

Lillfisen sover så mamman ska försöka göra detsamma.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤