FLADDER



V15+1 Det känns som om tiden står stilla, även om magen växer så det knakar. Jag är MYCKET större redan än jag var med lillfisen i denna vecka. Dock blir jag alltid mer uppblåst när jag käkat. Och jag lyckas alltid käka innan jag ska ta kort. ;) .

Iallafall.... Det sägs att man kan känna bebisen nu. Lite små fladder. Dock vet jag ju inte vilken exakta vecka jag är i än förens vi vart på UL. Kanske flyttar bak mig ngr veckor. Eller fram? . Blir spännande och se.

Jag bara längtar och väntar tills man kan känna de där fladdringarna så man kan få någon sorts bekräftelse att det är något i magen och att allt är bra. För jag vet inte vad jag skulle göra om det på något vis visar sig att det inte skulle vara det.

Lillfisen sover efter en massa massa jordgubbar och mat. Han är så himla jätte duktig med maten. Igår till kvällsmat åt han HEL vuxen portion med havregrynsgröt, lingonsylt och mjölk. Men då växer ju även han♥ . Min stora pojke blir snart 2 hela år.

Så nu ska mamman också passa på att blunda.

Hejsvejs.

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Så spännande med ultraljud! Snart är det dags. :) Går ju så fort så!

2014-03-27 kl 13:26:35
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤