LEDIGA TORSDAG

Här har frukost frossats. Nu är det de tråkiga som väntar,
- plocka in allt och sedan diska.

Sen eftersom både min rygg&mage protesterar idag så tror jag att fisen och jag ska åka och släppa hundarna så dem får springa och sedan åka och köpa mera jordgubbar som gick i ett nafs. Får hoppas att det finns kvar idag också.

Idag ska ingentig göras mer än att åka upp till deje och se om det finns skor till fisen, annars får vi ta oss en tur till skåre för att handla. Idag ska jag och lillfis bara ta det lugnt och hoppas på att mitt humör är bättre än det var igår.



Villkorslös kärlek♥♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤