STÄÄÄD'DA

Jag somnade så fort jag hade bloggat färdigt igår nästan. Älskling väckte mig så jag följde med ner till soffan. Så somna jag där. Kl 23 gick vi till sängen och då somnade jag där med desamma. Lillfis vaknade 7.48!!! Så vi sov bägge nästan i 12 timmar. Herrejösses så välbehövligt!! Dock känner jag mig inte det minsta utvilad.

Men nu ska frukosten plockas bort, kläder ska på våra kroppar innan disken tas, mattor slängs ut och snabeldraken får göra sitt jobb. Promenad ska även tas för att piggna till. Skurmoppen och tvättmaskinerna ska även gå varma idag. En riktigt städdag ska det minsann bli. Passar perfekt denna gråa kalla dag.

Förskyld börjar jag bli, känns som om skallen väger 10 kg. Halsen gör ont. Benjamins näsa rinner konstant, ögonen är ovanligt blanka och rinniga på honom med. Hoppas det försvinner under dagen.

Men ni får ha godmorgon på er!




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤