May. 30, 2014

Lillfis sover och jag ska snart även sluta mina ögon och låta min förjävla onda rygg vila. Har nedräkning till 28e Juli då jag gör min sista dag på schema. SEN jobbar jag när jag vill och känner för de. Ska se till att få mycket tid med fisen iallafall och få njuta av sommaren.

Dagarna springer iväg och ledig idag innan jobb helg. Kör 13-21.30 imorgon i följd av 7-16 på söndag. Så älskling å fisgris får en ensam mysig helg på hemmaplan. Tror de kommer mysa och härja järnet. Ska iallafall klippa gräsmattan i eftermiddag så slipper vi det i helgen.

Köpte en studsmatta under veckan också. GISSA OM DEN ÄR UPPSKATTAD?:) Finns väl ingen större lycka än att se lyckan i ens barns ögon<3 Bara pool och ett paviljongtält kvar så kan man mysa ute hela sommaren sen trots myggen.

Så pirrar det i hela kroppen på mig för allt jag har och allt som väntar. fan vilken tur jag har som har den familj jag har<3





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤