MYSDAG

Igår kväll somnade jag när fisgris somnade. Så närmare 11timmars sömn fick jag inatt, hääärligt! Ändå ska jag utnyttja att slå ihop ögonen nu när han sover.

Det har varit bullbak, sockerkaks bak och fläskläggskok här på möran. Tänkte bju mor på fläsklägg å rotmos imorron, älskling hade tydligen lovat de om han fick barkis där under veckan ;) Så passar väl bra när det är morsdag och allt.

I eftermiddag ska vi till min svärmor på middag. Gott. Och skönt att slippa laga sin egen mat framförallt :) så blir det väl lördagsmys framför någon film här hemma ikväll eller om jag får med mannen att ögonshoppa på inernet med mig ;) .

Hur som. Ha en bra dag och ge eran mamma en extra stor kram imorgon om hon finns hos er. Annars tänd ett ljus och sänd en extra tanke till mamman. Och ni som inte har en mor hos er, borde veta vad starka ni igentligen är. Så kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤