RÖSTA

För ett tag sen när mor och jag var i stan så köpte jag en potta till fisen. Idag kissade han på den!! Älskling och jag klappade i händerna och fisen blev jätte stolt! Dock vände han ju upp och ner på pottan sen så pappan fick torka ;) men vad gör de?Har precis dykt ner i sängen efter att ha skrattat oss igenom en film. Skulle bara vilja stanna tiden och bara suga in allt bra som sker. Och med en liten som växer så det knakar i magen. Just nu sparkar h*n för fullt :) Beställde kläder till h*n som jag fick under veckan. Jätte svårt när man iinte har en susning om vad det blir så blir ju mycket vitt och svart och sånt. Blev iallafall mössor, strumpor, byxor, bodys, fleeceoverall och filt. Lilla hjärtat fick shorts, t-shirt, badbyxor och duplobok. Under veckan ska vi köpa en studsmatta och pool. Så glad fisgris ska bli. Mostern också antar jag ;) Sen ska pengarna sparas i massor!!! En massa nytt ska handlas framöver. Det bara pirrar av tanken. Till bebis, till oss, familj och såklart BenjaminImorgon är sista dagen med att rösta. Ni har inte glömt bort det va?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤