141115

God eftermiddagen du regniga gråa lördag.
 

Barna å gubben sover, jag borde göra detsamma nu när inte gossipgirl vill funka?
På förmiddag var det kalas hos Leffa. Passade bra en regnig dag som denna. I eftermiddag vet jag ej vad som sker. Kanske packa kartongerna fulla på sånt man ej behöver. Vi flyttar ju om exakt 2 månader. Jösses vad tiden springer iväg. Och ingenting är förberett än. Antar att det är dags att göra det snart eftersom julen närmar sig och sen är det pang bom och dagen flytt är här.
 
Alla barnens julklappar är färdiga vilket är skönt. Och även fixat med lite andra julklappar som jag hoppas hinner komma med :) och tänkte kila över till mor sen å beställa julklapp till svärmora å se om jag hittar nått till mamma. Känns bra att ha så många som möjligt klara. 
 
Helgen rusar iväg och bara 1,5 dag kvar här hemma med stora hjärtat, varit alltför mycket öövertid på hans jobb så känns som om jag tappat bort honom. Fan vad jag saknar han när han är borta alla timmarna. 
 
Det sker inte så mycket jämt för tillfället, barnen växer så det knakar. Vi närmar oss julen, nyår och flytten. Sedan går vi mot en varmare tid. Jösses vad jag längtar att se barnen springa på våran gräsmatta. Det ska bli så härligt att flytta så ni anar inte. Sedan är det bara att börja planera bröllop kanske?;) 
 
Först ska iallafall Celines dop planeras.. Ska försöka göra det som jag vill och Erik denna gången, inte va så snäll och ttacka å ta emot bara för att. Denna gång vill jag planera utifrån våra önskemål. Kommer nog bli mycket rosa kan ja tänka mig ;) 
 
Annars då? Umgås knappt med nån. Saknar min Annie i Deje, hon var min räddning så många gånger när man behövde någon. Ibland känner man sig så jävla ensam, ingen direkt vän å umgås med. Man växer upp å alla får sitt, man jobbar, hem å fixar med de som ska göras, familjen osv. Jag vet precis hur det är själv när man jobbade. Man hinner inte. Det är nu när man är själv som man verkligen märker vad ett socialt umgänge betyder för en. Bara ha någon vuxen att prata med. 
 
Nu ska jag invänta att familjen vaknar så ska vi väl köra igång med eftermiddagen sen. Mat ska gäras, kakor ska hämtas, lördagsmys ska hinnas med och allt annat som hör till. Antar att även denna eftermiddag kommer springa iväg. 
 
Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤