Oct. 25, 2014

Är tydligen halloween nästa helg så ingen halloweengubbe fick han va idag fisen. Istället knallade vi över till mamma och Leffa på kaffe å bulla. Jädrans vilken bra karl mor har fått tag på. Ett redigt kap ;) gla för din skull mora <3

Ikväll har det varit sådär skönt så Erik haft fisan och när hon sovit har jag umgåtts extra med min stora fis. Är guld värt verkligen att få ensam tid med honom. Som igår när Emil, Emma, Stella och farmor Anita var här och Benjamin blir jätte blyg för Emil när han ska busa och sådär. Då kröp han upp i knät på mig och bara myste i säkert 10-15 minuter. Jag njöt verkligen varje minut och andes in all kärlek.



Mammas älsklings fis <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤