Oct. 28, 2014

Barnen sover sen 2 timmar tillbaka och jag somnade i cirkus 1. Nu njuter jag av lugnet innan vi kör ett eftermiddags race med städ, promenad och att städa kaninburen.

Imorgon ska äntligen huset besiktas och inte förens efter det vet vi om vi är riktiga husägare eller inte, snart så snart vet vi lite mer om våran framtid!

I helgen som var så var vi ju hos farbror Niklas och Teres med familj och pappa bytte till vinterskorna på min bil och Benjmain njöt utav utsikten på fåglarna och lekte med mina kusiner. Ett fantastiskt ställe må ni tro, å fisen trivs som fisken i vattnet.

På eftermiddagen på söndagen var det dags för nästa paradis, tomtehälja.Benjamin älskade alla tomtar som vandrade omkring där, tog dom i handen, kände på skägget. Och en av dem fick tom bära han så de tog ett kort. Ska be Erik skicka de korten.






Idag har fisen varit hos tandläkaren, så duktig som han är <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤