Oct. 31, 2014

Detta må vara den lääängsta fredagen någonsin. Minut efter minut segar sig fram.

Benjamin fick knappt 1timmes vila idag eftersom hans kära syster skrek som en galning.
Hundar som skäller och en mamma som rycker sig i håret nästintill. Måttligt trött och tålamodet är inte alls på topp. En sambo som åker halv 5 på möran och är inte hemma förena 19 på kvällen börjar också bli jävligt trist.

Ska bli halv skönt med helg så man slipper vara själv med allt med barn, hushållssysslor, hundar osv.

Liter som världens mest bittra människa men det är rent utsagt KAOS innanför väggarna ibland med hundar som skäller värre än jag vet ej vad (värre blir de nog när de känner irritationer ifrån mig)
Katter ÖVERALLT rentutsagt då kattungarna springer överallt nu, Celine som får sina skrikanfall ibland å stackars Benjamin som kommer i kläm runt allt kaos. Min prins <3

Brorsan var med upp och handla inför helgen. Så Benjamin och han plockade i en godispåse för 50:-!! och bara en massa snusk godis som jag inte ens tyckte om. Så inte ens de va bra :(

Får hoppas att den hemmagjorda pizzan smakar förjävla bra iallafall och att min såkallade sambo slutar när han ska.

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Dax att uppdatera snart väl

Svar: går tyvärr ej uppdatera sen jag uppdaterade bloggappen. å sällan jag har tillgång till dator. så får bli när de blir.
sara persson

2014-11-09 kl 08:24:54

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤