inte räcker till

Usch vilken jobbig dag det varit idag!! Gått runt med oro i kroppen hela dagen. Och inte blev det bättre när jag hämtade Benjamin som slängde sig på golvet och ville ha skor i stället för stövlar. Tillslut så gav han sig så vi kunde bege oss hem till vitamin Sofie där jag blev 6 el 7 byxor rikare och några linnen. Hon är att för fantastisk den där kusinen ❤
 
Här i kväll har det trotsats var och varannat, C ville bara hänga i knä och en mamma som var trött och inte mår nå vidare alls bra är inge vidare kombo. Hatar när man känner sig som en usel mamma, när allt bara blir för mycket och man bara vill stänga in sig och vara ifred om så bara för 10 minuter.  Hatar att inte räcka till och vara bra nog. 
 
Men nattningen var så mysig. C låg i sin säng som vanligt. Men ikväll låg hon och spottade och skrattade allt vad hon kunde för sig själv. Och när jag stoppade tillbaka tutten så bara skrattade hon. 
 
Benjamin kramade mig allt vad han kunde och sa 'jag älskar min mamma' precis då blir man fylld med ny energi för att orka morgondagen. 
Mina älskade barn, om ni bara visste hälften av vad mycket jag älskar er ❤
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤