säkerhet

 
Blir så glad när pappa skickar sms, han är inte så vidare high på mobiler om man säger så. Söta pappi ❤
 
 
Brorsan är på dagis och vi var dyng coola innan när vi var ute med vovven.  Nu sover lillasyster och jag ska vila ögonen en stund jag med. När brorsan slutat kommer mor, syster och bror antar jag hit på fika. Jag fyller ju 23 idag tydligen. ;)
 
Sen 15.30 ska brorsan besiktiga min bil, ni kan väl hålla tummarna då att den går igenom? 
 
 
Dags att byta till sittdelen i vagnen med, fialotta tyckte att det var superkul att sitta upp. Skönt, för då kan man slippa planera uteturerna efter hennes vila. Finaste tjej ❤
 
 
 alltså, fyfan vad vi har lyckats!  Två helt bedårande fina barn. Mitt hjärta smälter ❤
( OCH JA, Benjamin sitter utan bilstol, han brukar få göra det när vi åker i små skogsturer med vovven då han älskar det. Annars tar vi ALLTID säkerheten med bilbarnstolen ordentligt spänd, och bakåtvänd!!!!) 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤