tidiga mornar

Klockan 5 imorse ville storebror gå upp, själv var jag inge vidare sugen på att börja dagen då. Så han fick lägga sig hos pappa och där verkade han somna om.
Tack och lov!! Det lustiga var att Erik och jag pratade om att snart börjar mornarna kl 5igen säkert. Men var aldrig beredd på att de skulle va så snabbt inpå isåfall ;)
 
Celine är iallafall min väckarklocka.  ALLTID vid kl 7 vaknar hon. En bra tid för att knalla upp och slöa sig igenom morgonen och hinna med allt. Inte för tidigt och inte för sent. Vad som sker idag beror nog på vädret. Kanske tar oss en shoppingtur i eftermiddag eller är hemma och myser.  Det återstår att se. 
 
Nu ska jag gå upp och börja dagen och sätta på 4 koppar kaffe så mitt snälla humör kan komma fram ;)
 
Benjamin fick även klubbor, bollar och ett bandymål av mor och c/o. Kanske nästa innebandy stjärna? :)
 
 
Min älskade lilla tjej blev 7 månader nu i veckan. Vart fasen tog de 7månaderna vägen??! Mer än halvvägs till 1år kalas, dagis kanske, heltidsjobb ige.  Tänk vad mycket som händer dessa 5månader som är kvar,  hon ska börja gå, prata lite osv.  Var aldrig beredd på att det skulle gå såhär fort?! Fina lilla tjej.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤