"som ett brev på posten"

Jag blir så himla stolt över våran stora pojke! 
Benjamin har inte sovit på 2 dagar på dagen nu. Utan har fått varit vaken hela dagarna istället.
Inget gnäll eller någon tendens till att han är trött under dagen utan allt har gått så himla mycket lättare än vad vi någonsin trodde.. OCH han somnar på 5 minuter på kvällen nu istället. SÅ SKÖNT!!! 
Tänk vad stor han blivit.
Nästa steg är att ta bort blöjan. Han har varit helt blöjfri och har kalsonger hela dagarna i många månader och gör ALDRIG ner sig. Utan går alltid på toan. Men på nätterna har han blöja. Dock kissar han aldrig i den på nätterna utan håller sig även där och kissar på morgonen. Har bara blivit en "säkerhetssak" . Men inom den närmsta tiden ryker även blöjorna. Kommer iallafall inte köpa några flera blöjor till honom. Ååh, mammas älskling som blir så stor :)
 

I fredags eftermiddag åkte jag och hämtade Siss'h innan vi plockade upp Baraa och åkte till aborrstjärn och myste med picknick i några timmar. En massa skrattanfall, prat om allt vi gjort, om saker som hänt och om hennes hemska sjukdom. Så orättvist så det finns inte, gör ont i mig hela tiden vad allt hon gått igenom. Hon skulle varit död nu. MEN det är hon inte, och jag tänkte på det när jag åkte hem sedan. Vilken jävla förebild den människan är. Hon är MIN förebild. Min kämpe! För som hon har kämpat varje dag, morgon,dag, kväll och natt. Och nästa dag, och nästa och nästa. FAN vad hon fortsätter att kämpa, dag ut och dag in. DU har klarat sådant som många andra absolut inte skulle klarat. Du har gått igenom så mycket som inte en 23åring skulle göra. "Som ett brev på posten kom det som du sa" Önskar jag kunde ta allt det onda från dig min älskade du förstjänar fan så mycket bättre. För det finns få som du, få som får mig att skratta som du får mig att skratta, du får mig att öppna upp och slappna utav och trivas. Det har du alltid fått i alla 13 år som vi har känt varandra. 
Nästa gång bestämde vi att det blir hemmagjord pizza och mys hos siss'h. Jag ser redan fram emot det!! .
 
I lördags så jobbade jag 7-13 . Blir nog enda turen denna månad antar jag. Lääängtar redan tills jag går på schemat och man får en ordentlig vardag igen. Hoppas på ett bra schema så jag får mycket tid hemma med barnen men ändå en inkomst. Vill inte ha barnen alltför länge eller för mycket på dagis. Mina barn ska inte behöva bo på ett dagis. Usch :( 
 
Nåååväl. Erik är ute och övningskör med Sofie, när han kommer hem blir det Californication och rabarberpaj och vaniljsås som Benjamin och jag fixade till på förmiddagen. Min lilla hjälpreda.
 
(Kort som vi tagit under helgen kommer senare, bloggar ifrån datorn och korten är i telen)
 
Förövrigt så anledningen till att jag bytte var att NÅGON läser/läste min blogg har berättat allt för Emma.
TRÖTT JAG BLIR! Hon som var så "glad" över att var utav med oss snokar fortfarande i min BLOGG?!
Jävla dubbelmoral!! Blir så vidrigt arg så uuh.... Skulle vilja ha en delete knapp och kunna glömma de där 3 människorna och allt de gjort och skapat. När tar det slut? Tar det någonsin slut? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤