all tid man får

Ikväll var älskling och köpte en stor tjock madrass till sängen på övervåningen, så han och lillfis sover där uppe. Lillfisen ville också sova på stora tjocka madrassen. 
Vilket betyder att jag å lillrompa har sängen för oss själva nere. Dock tar hon mer plats än hon är stor. Jösses!! 
 
Iallafall så satt jag bara och log förut, skulle ju lagt henne i sin säng nu ikväll. Men hon sov så tryggt i min famn, så djupt så kunde inte låta henne gå. Det är för en sån kort tid de är i våra famnar, får ta vara på all tid man får. 
 
Jag är så lyckligt lottad över mina barn. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤