Det gör mig förbannad!!

Jani, idag blev vilan jätte dum!!  Anita B kom hit och vi pratade på en hel del. Sen när jag kikade på Benjamin när hon gått 12.40 då han satt vid tvn och åt kiwi så SOV HAN i fotöljen!! Bar in honom till sängen där han vaknade och gick inte att få han att somna om!! Och Celine hade sovit i 1,5 timme. Så hon vägrade ju också att sova.
 
En irriterad mamma klev upp vid kl 14 oh gjorde mat så gick vi ut i vagnen sedan där bägge två somnade. Benjamin sover jätte skönt ute fortfarande och var TOKnöjd över att få sova i vagnen ute, han får inte ta det till någon vana ;). Celine är vaken och ligger i soffan intill mig. 
Om 2,5 timme slutar stora älskling.
 
Imorgon ska han iväg på röntgen utav handen/båtbenet igen då det inte är bra. Får se om det blir om operation och jag får ha honom hemma i 6månader igen. Hoppas nästan det. Då sparar han alla sina pappa dagar och vi får all tid i världen till familjen och jag kan börja strö jobba framöver. 
Nu ser man aldrig röken utav honom måndag-torsdag. 3 dagar i veckan ses vi i princip. SÅÅ TRIST! 
 

Annie och Jimmy var även här på förmiddagen och vi bjöd på våra muffins som Benjamin och jag bakade på förmiddagen. Min lilla kille kläckte äggen när jag försvann ur sikte i 20sekunder, han var jätte nöjd när han såg vad han kunde.Pojken våran!!

Förut så tittade han upp mot himlen och sa : Farfar och Sissi är i himlen och sover, dom blev sjuka och gamla.
Jaaa min älskade unge om du ändå visste vad du är go. Tycker det är så hemskt att du aldrig kommer få lära känna honom, ta del av honom. Även om du träffade honom en hel del kommer du aldrig minnas det. Allt du har är kort och historier som vi kommer berätta för dig när du blir gammal nog. Även om vi pratar om honom nu så kommer det bli annat när du  blir stor nog.
 
Det som gör mig så arg/ledsen och rent av förbannad. När jag vet att farfarn inte kommer vara med på dopet, för han inte finns med hos oss. Men sen finns det en annan som vägrar att komma fastän hon är FULLT FRISK och fullt levande. Fyfan. Jag blir mållös.
 
Älskling säger att jag ej ska bry mig för man får ingen respons eller något för det. Men jag kan ej låta bli. 
Skulle jag sluta bry mig skulle jag bli lika kall som dem. Och det vill jag inte. Det är inte jag. Men det jag kan göra är att sluta lägga eneri på energi tjuvar. Det ska jag göra. Jag ska fokusera på bra saker. Riktigt bra saker såsom min familj, vänner och släkt. Dom förstjärnar min energi och mig.
 
Nåväl. I helgen är det ju somsagt dop, sedan ska vi väl försöka få upp det sista här hemma. SOM SÅ MÅNGA GGR VI SAGT DET ;) Hoppas det hinns i helgen. Den springer ju lixom iväg...
 
Men ikväll har jag bokat in vampiere diaries när Benjamin och C sover, så ska jag försöka lägga ner C i sin säng så jag kan få krypa ner under filten med stora hjärtat och mysa.. Det känns som en evighet sen vi hade en mysstund tillsammans. Det är väl så det är å va småbarnsföräldrar ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤