Filmtips

 
 
Ska alldeles strax sova intill mina hjärtan, imorgon vankas det en bra förmiddag som ska spenderas hemma hos familjen Berglind/Hagström. Benjamin tjatar VAREVIGA dag om att han vill åka till Becka. Han kommer bli överlycklig ❤
 
Fick mig kläder hos Sofie så det känns ruskigt bra! Jag kan nästan numera andas ut, på onsdag ska det bakas!!  Får passa på när stora hjärtat jobbar så smeten går till ddet de ska ;) 
 
Iallafall så var det modemet som var trasigt så de ska skicka nytt. Måttligt irriterad så jag spyr snart på bredbandsbolaget. Kompensation skulle vi få iallafall. Inte en dag försent. Nåväl, får väl rulla dvdfilmer. Fisen är lika glad för det ❤
 
Mamman tittade på sweet home alabama nu ikväll eftersom Erik alltid somnar vid nattning. Sett filmen minst 100ggr men jag älskar den lik förbannat lika mycket varje gång. Gråter varje gång. Den är så fin den filmen. Topp 10 verkligen! Se den hörrni :), 
 
Nu ska jag kramas med lillfis.  Natti på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤