negativ energi

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var det godmorgon vid 5.30, försökte få lillan att somna om ända till kl 7, då gav Benjamin och jag upp och traskade upp med trötta ögon. 
 
Så var morbror och morfar här en sväng på morgonen och drack snabbkaffe innan dom for iväg och lagade morbrors bil. Så nu har jag bilen tillbaka ;) 
 
Sedan gick vi ut i 1,5 timme.  Välbehövligt!!!  Ruskigt skönt att få luft och komma utanför väggarna. Benjamin var så himla glad och nöjd ville verkligen inte in, men med en lillasyster som hade bajsat ner sig hade vi inget val. Får se om vi traskar ut i em också :) 
 
Jag är inne i en period nu då jag känner mig lättirriterad och sur. Trött på hur vuxna människor beter sig. Skrämmande tycker jag men det är jag de.  Tur jag har världens bästa pojkvän och familj, jag har verkligen det!  Så fruktansvärt lyckligt lottad 💓
 
Idag blev de sista förberedelserna inför dopet bakning klart, kommer bli ruskigt bra! Har verkligen fått världens bästa backup! Skulle inte ha klarat mig annars. Hade blivit köp fika isåfall ;) nu blir allt hembakat.  Tusen miljoners tack ❤
 
Barnen sover än och jag tvär slocknade jag med i en timme sen vaknade C och ville ha mat och somnade om. Jag ligger emellan dom och hör andetagen, det vackraste som finns.  Måste få bort all negativ energi och tankar som äter mig inifrån, kommer bli galen annars.  Inte värt det för mina barn och Eriks skull. 
POSETIVA TANKAR!! 
 
Hur gör ni när det är påtok för mycket innanför skallen på er?

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Prata med dina vänner å familj. Skit i idioterna som får dig att må dåligt. Få drm ur ditt liv de är inte värda dig å din familj.

2015-02-25 kl 14:57:43
Kommenterat av: Miranda

Jag vet själv hur svårt det är när det negativa tar i överhanden. Men jag fick lära mig att när allt är som värst, människor runt om dig, småsaker att du bara ska fokusera på att det ska vara positivt. Tänk hela tiden vad bra allt är, när du tänker på det negativa säger du automatiskt till din kropp "att nu är allt negativt" även om du har positivt runt om dig också. Men om du vänder på det och tänker på hur bra allt är och vad positivt allt är så blir det tvärtom. Tog några månader för mig att tänka så men Gud vad jag är glad att jag gjorde det. Det negativa ska inte få vinna över det positiva! Hoppas att det blir bättre för dig så får vi ta bebisdejt snart! Kram

2015-02-25 kl 15:38:07
Kommenterat av: A

Rensa bort det som tar energi,ja det kan bli en del sura miner men tro mej du kommer må mycke bättre sen!
Livet ä för kort för energitjuvar!
Hejja dej;-)

2015-02-26 kl 13:39:54

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤