no comment

Dopdag idag var det ju somsagt. Tänker inte nämna så mycket kring det. Dom som bryr sig om oss var där och fyllde våran dag, betyder mycket. Allt! Ett extra stort tack till sstöttepelare Carina 'Belle' 

Sen är det givetvis sånna som inte kunde vara med pga sjukdom och jobbiga minnen ifrån kyrkan osv, som jag har fullförståelse för.
Men vi vet att ni tänkte på oss idag ❤
 
Och tack till världens bästa mamma,mormor, Maggan, Carina och alla som hjälpte till. Fan vilka fina människor vi haft runt oss idag. Vi älskar er ALLA! 
 
Och till Marie, gammelmormor och Sofie miljoner tack för att ni bakade!!! Tipptopp och super gott!!!! Helt underbart!

Ikväll blev det pizza och plocka och städa ihop. Kommer bli mys framför tvn så fort älskling kommer.  Blir nog inte så jätte länge uppe ikväll.
 
Hela familjen slog på sovmorgon idag. Jag och C vaknade 8,36!!!!! Trodde klockan stod fel eller nått liknande när jag kolla på telen. Jösses vad skönt!!!  
Imorgon hoppas jag på desamma ;) 
 
Och min älskling? 
Jag älskar dig mer än allt. Nästa gång vi står i kyrkan kommer det vara på vårt bröllop. Älskar dig till månen och tillbaka och MER där till!!'' du är allt för mig och barnen ❤

Kommentarer
Kommenterat av: Marie

Tack för ett fint dop :) kul å få komma på hennes dag :)<3

Svar: Tusen tack själv kära du ❤
sara persson

2015-02-28 kl 21:20:14

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤