kontrollfreak

Nu är lagfarten betald och sista  papprena  skrivna. Nu är huset vårt på alla plan, känns riktigt jävla  fantastiskt!!! Äntligen,  efter sån lång tid vi velat bli med hus och nu har vi det. Sån lycka!!!  
 
Men jag har en dålig sida, och idag gick den dåliga sidan ut över mor och sambon. När jag blir osäker, och inte vet saker och ting till 110% och inte har kontroll  osv, så känns de som om jag tappar  fotfästet och jag blir sur,  irriterad, ledsen å alldeles jävligt gring!! Och tyvärr går det ut över folket i närheten, de jag tycker allra mest om. Sorry  för jag klicka dig mor å att jag var en bitch  i eftermiddag  älskling. Som tur är löste se sig å vi fick reda på de som vi ej hade koll på ;) 
 
Måste verkligen bättra mig. Är väl inte omgivningens fel att saker å ting inte alltid är under kontroll.
jag måste sluta va ett sånt kontrollfreak!!  
 
Imorgon  börjar Benjamin dagis  igentligen. Men han får vara hemma imorgon å mysa med sin mamma å syster medans pappan jobbar. Ingen vits med å lämna en dag å sen ledig i 4 dagar igen. Så skulle nog gmormor  å gmorfar  komma också. Så kanske vi åker till morfar med om vi får tråkigt. Ska även dammsuga å skura Benjamins tomma ekande rum.
 
Ikväll  skurade jag å städade ugnen. Snart klar nu. ;)
 
Nu är det bara invänta att stora hjärtat  ska komma ner innan det blir natten för oss också.
 
Sov gott. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤