min passion

Sitter och kollar på a little bit o heaven i väntan på att älskling ska komma ner. Kollat klart på pretty little liars nu så finns ju ingen bra tjejserie kvar att kolla på, frustrerande!!! Får kolla mig igenom fullt med tjejfilmer istället ;)
 
Blev ingen rensning ikväll, Vi myste hos mor och dem istället innan det blev, mat, bad och mys innan läggdags. Dagarna bara rusar iväg och tydligen ska vi flytta på fredag kväll redan. Happhapp ;)
 
Å vad ska man blogga om?? Jag är sämst på att komma på något. Kan ju börja med vad min passion i livet är förutom familjen.
 
De som känner mig vet att det är djuren. Skulle aldrig klara mig utan dem. Alltid alltid alltid haft djur. 
Kaniner i mängder, gerbilder, marsvin, hamster, katter, hundar, fiskar å grodor, hästar 1 fjording och en shettis. Och även en Chinchilla som Louise döpte till Sven efter hennes morfar. 
 
Men om det är något jag saknar så är det hästar. Små och stora. Vara i stallet, mocka skit och andas in den där stall doften. Hoppa upp på hästryggen och bara glömma allt runt om för en stund och bara fokusera sig på hästen under en. Jag saknar veekligen hästar i allmänhet. Jag längtar ttills barnen blivit större och jag jobbar och har pengar och vi kanske kan köpa mig en häst. Så jag kan börja om. Jag ångrar så att jag la av med ridningen, att jag inte fortsatte att lära mig. Jag älskar hästar. Jag drömmer ofta att jag är tillbaka på hästryggen. Jag önskar endag att det ska bli sant.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤