skaffa ponn!!!!

Nu är det söndag igen, många lever med den där söndags ångesten för att återgå till arbetet igen.  Jag har en mys vecka framför mig med barnen. Vi gör ingenting som inte faller oss in, tar dagen som den kommer. När ja tänker efter är de rätt fint å mysigt å va mamma ledig.
 
Men i maj har älskling  sökt 3v föräldraledigt så då hoppas jag att jag kan kila ut och jobba lite dagar. Vore ju alldeles  spännande!!!! Pirrar i magen  av nervositet  redan, men ack så nyttigt!!
 
På förmiddagen var Tomas och Niklas här, Tindra, Benjamin  och Niklas  röjjde som bare fan,  sjuttsingen så härligt det är med nöjda och lyckliga barn som leker. Det  värmer gott i ett mamma hjärta det. 
 
Och med sig hade Tomas en jätte fin lila orkidé  åt mig. Miljoners  taaack!! Och förra helgen fick jag en av Emma och Stella,  Gud så bortskämd  man blir :) 
 
Ikväll har jag blivit ponny sugen.  Det suger mer å mer i häst tarmen till familjen alltså. Åå!!  MEN det är för tidigt. Lillan får bli lite större först, så funderar på till sommaren å skaffa en ponny, lillan ska få växa upp i stallet  å Benjamin tjatar  om att han vill ha en liten häst att rida  på, och Tindra. Tänk vad kul om hon får intresset att rida. Då kommer det bli många turer mellan systrarna Persson.  ;) Iallafall så har jag hört att bArnens önskan är föräldrarnas lag, inte sant?:) 
 
Nu väntar jag på att min stora älskling  ska komma så vi kan mysa sista timmen fframför Tv:n innan natten.
 
I Helgen fixade vi även gästrummet. Det enda som ska göras längre fram är tapetsering. Allt kommer bli så toppen bra i detta hus, jag känner de!! Ända ifrån tilltån och uppåt!! Jag älskar det!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤