VILLA BOR!!!

Sitter med en sovande Celine i soffan, helt  slut och ont  i varenda del i kroppen!!! Och ändå har inte jag burit  nått idag, förutom på C då. Men ont i halsen och fnyser å snorar så antar att jag också  har en förskyldning.  Jädra dret!!! Å älskling  som jobbar  dret långa dagar jämt :((( nåväl.
 
Bjussade mor, Leffa och Tindra på familjepizza  ikväll som tack för allt. Pappa och Am skulle hem å göra tacos och Jesper var i Karlstad på hockey. Men som vanligt vet jag inte vad vi skulle gjort utan dem, fan vilka  stjärnor!!
 
Imorgon  ska vi väl försöka  få upp ett å annat på väggarna, fförsöka få hit båten. Emma å Stella skulle komma, Annie å Jimmy också :) . Och på eftermiddagen  ska en ny familjemedlem  hämtas,  en långhårig  sköld paddsfärgad  katt. Sista djuret nu!!! Förutom fiskarna någon gång framöver ;). 
 
Nu är iallafall  allt gjort, det jobbigaste  är klart. Så nu vill jag bli frisk så jag kan njuta å glädjas åt detta. 
 
VI ÄR VILLA ÄGARE!!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤