Bäääm!

 
 
ja ni ser rätt!! VI SKA GIFTA OSS! 
Förhoppningsvis pingst 2016. (14/5-2016)
Tror älskling ska boka kyrkan sen. (om han ej gjort det redan). Hoppas verkligen den dagen finns kvar!! 
 
Efter ALLT som vi gått igenom, och jag menar verkligen allt, så är det inte mer än rätt att gifta sig. Vi behöver nått posetivt att se fram emot . Nått glatt att planera. Och efter all skit så står vi med bägge fötterna på jorden TILLSAMMANS. Och vi låter ingen komma emellan. NÅGONSIN! . Jag älskar min fästman så jag kan slita av mig håret ibland nästan. Jag vill bli gammal med honom. Jag vill lova honom äkta och evig trohet, tills döden skiljer oss åt. 
 
Jag vill gå igenom allt med honom, glädje, sorg, förlust, lycka och allt där emellan. Han och våra barn är MITT hem. Han är mitt hem. Så tänk vad rätt det är att gifta sig. Efter 6år. Herr och fru Persson. Kan knappt förstå det. Kan knappt bärga mig. 
 
Jag lovar dig, av hela mitt hjärta att det är dig jag vill vara med. Föralltid! Dig och ingen annan. Du är min soulmate.
Vi har övervunnit så sjukligt mycket tillsammans. Mer än många andra inte alls skulle klarat av. Och jag vet att vi har mycket att ta oss igenom fortfarande MEN vi klarar det med. Tillsammans klarar vi det. 
 
Du är min fina, vackra man. Snart 💜
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Men guuuu va roligt, vilka fina nyheter! Grattis!!!!

Svar: tusen miljoners TAACK! känns såå kul, och så bra!! något helt fantastiskt att blicka fram emot och planera. tacck igen!!! :) :)
sara persson

2015-07-13 kl 19:26:27

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤