Bortskämd

Fredag, enda lediga dagen denna vecka!! Kunde fått jobbat men tackade nej utan å tveka denna gången då jag behöver denna dagen med mina hjärtan 💜 nu ligger jag mellan mina små när de sover. 
I eftermiddag när de vaknat osv så ska jag, älskling och Benjamin åka in till Kd och handla mat och skor osv. Celine får vara hos mamma och c/o. Lugnast så ;) så får vi några timmar med enbart Benjamin också 💜
 
På förmiddagen åkte vi och kikade på en lokal till bröllopskvällen. Dock blir det ej den utan mamma ska ringa till annat ställe sen och höra sig för. 
 
Älskling och Leffa har idag iallafall varit och kollat på virke till den blivande carporten och förrådet. Så på måndag ska det köpas och få det hemkört. Så jag hoppas att bygget kommer dra igång snart. Huua vad jag läääängtar tills det är KLART!!! 
 
 
Igår när jag jobbade så hade älsklingarna tagit sig en promenad till traktor lekparken. På hemvägen hade det slutat med att Benjamin och raggarbilen satt i vagnen och han bar Celine. Hon blir så OTROLIGT bortskämd av pappan så ni anar inte!!! ;)
 
 
Har 7/8 arbetspass kvar på sommarschemat nu innan jag hoppar över till mamaledigheten igen innan det drar igång med inskolning och jobb ordentligt.
Blandade känslor men ni ANAR inte vad skönt det ska bli med riktig inkomst. Speciellt nu när det är så mycket som ska sparas, köpas och man vill tapetsera och en kamin ska införskaffas i höst så vi inte fryser ihjäl i höst/vinter. 
Ni kanske har någon kamin att tipsa om? 
Vi vill helst ha pelletskamin. Behöver inte elda alls lika mycket och värmen håller sig mycket längre och bättre har vi hört
 
 Bloggar ett inlägg senare med 💜

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤