Hemlighet

Ikväll kanske jag går ut med en nyher här på bloggen.
Vill bara berätta för nära och kära först så de slipper läsa om de. Bara en som vet än ;)
 
Dock är det ju nästan inga som läser så det är för min egen skull jag kommer skriva ner det på bloggeen. Det känns fortfarande overkligt. Går man ut med det kanske det blir till annan verklighet. 
 

Fialotta och jag gick upp vid halv 8. Pappa och Benjamin sover än. Sedan när de vaknat blir det väl kaffe å brakfrukost med kaffe. 
 
 
 
 
Grillade hos mor och c/o igår. Super gott och trevligt som vanligt. 
 
Vad som händer idag har vi igen aning om. Dagen som den kommer kanske? 
 
Iallafall. Ha en bra dag 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Nu blir vi ju vääääldit nyfiken här bort ;-) ;-)

2015-07-13 kl 12:43:41

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤