Spökhus

På förmiddagen åkte jag och barnen till Sofie medans pappan klippte gräsmattan och grejade och städade på gården. Som han slitit idag älsklingen, men så bra det blir!!! Längtar bara SÅÅÅÅÅ tills carporten och förrådet är färdigt. Dock var det mer fukt i taket än vi trodde. Menmen. Lika bra å byta allt så det står sig i 41 år till ;)
 
I kväll innan kvällsmat å natten så slängse vi oss i bilen efter att ha gått inne och inte gjort ett skit . jag och älskling klättrade istort set på väggarna medans Benjamin ville vara kvar framför tvn. 
Men vi åkte tillslut ut på en skogstur och kikade på 'spökhus' 
 
 
 
 
 
Imorgon är det vikt å mätning kl 10 på BVC.
Sedan kvällsjobb 15-22. Kommer nog sakna ihjäl mig efter mina älsklingar då. Tur jag bara gör kortturer istort set utom nästa helg. Jaja. Tar vara på all tid jag har hemma med dem istället 💜
 
Natti

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤