Står alltid kvar

Efter en helt fantastiskt bra kväll så ligger man och läser allt gammalt som hänt. Dumt. Men har lärt mig nu, blicka ej bakåt. Blicka framåt. Men jag har aldrig varit så säker som nu, jag kommet ALDRIG någonsin förlåta dessa människor . Inte eftet det som hände i helgen och att de fortsätter. Aldrig någonsin. Skyddar min familj och min blivande make med mitt kött och blod. Nu lägger jag de bakom mig engång för alla. Men bråkas de med min sambo bråkas de med mig. 
 
Ska försöka sova nu, fia vaknar alltid kl 5 och ska ha välling. Inställd väckarklocka ;) 
 
Vi funderar på ullared om 2 veckor. Vill så väldigt gärna medans jag har världens ångest och inte alls vill. Vill verkligen inte lämna ifrån mig fialotta :( kommer ju göra det 1 dag i augusti redan. Får se vad som sker. Ullared står ju alltid kvar ;)
Finaste 💜💜

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤