Trött jobb planering

Dagarna flyter ihop i varandra och jag jobbar varje dag. Och när jag kommer hem är jag extremt trött. Vet inte varför? Är bara ett par dagar till innan jag går på mammaledigt i ca 2 månader till. Ska njuta varje lediga tid 💜💜
 
Celine börjar få en tand. Eller ja, hon har fått sin första. Den kikar upp som ett litet riskorn. Dock är hon vaken mer än sover på nätterna. Kanske därför jag är så trött? Sover inte ordentligt förens efter kl 4-5 när hon fått välling. Å min klocka ringer 6.20. Phuuu...
 
 
I eftermiddag var vi till forshaga och handlade och åt glass. Mysigt 💜
 
Mina fina 💜💜
 
Och ni kanske funderar på hur det går i bröllopsplaneringen?? 
JONI. Tusen tankar,!, Tror vi/jag har hittat en färg iallafall som det ska gå i. Inte helt hundra. Men den är så fiin!! ; 
 
 
Den blåa, vad tycker ni/tror ni?? 
Jag har ingen direkt 'älsklingsfärg' och Erik spelar de ingen vidare roll för så allt hänger på mig antar jag ;) å tärnorna vad dem gillar och tycker.
 
Min klänning är iallafall spikad. Maggan kommer sy den!!! Jag ska få en alldeles egen brudklänning precis SOM JAG VILL HA!! ingen annan har någonsin burit den eller ingen annan har en sån som jag kommer få. Så mäktigt 💜
 
Men vad tycker ni om just den färgen? 

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

Färgen är jätte fin 😘

2015-07-29 kl 08:59:51

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤