Livskvalite

 
 
 
 
Åå! Det är verkligen livskvalite och vara hemma med barnen. Vi har inte gjort alls något speciellt dessa dagar, utan tagit dagen som den kommer. Är på promenader, lekparker ute till sjöar och badar Chewy. Leker inne mm mm. Så fantastiskt skönt har det varit!
 
Imorgon drar 'allvaret' igång. Visserligen kommer jag inte kunna arbeta ordentligt förens C har skolats in på dagis i September MEN helger och någon kväll osv kanske man kan hoppa in och jobba. Skulle vara kul.
 
Barnen sover sen en stund tillbaka och mamman ligger emellan dem med Chewy vid fötterna. Det pirrar i magen och jag är så förväntansfull inför imorgon. Älskling skulle ta hit Sofie och Robin på film och sällskap imorgon. 
 
Annars har jag ingen aning om vad som händer och sker inför denna helg. Har köpt en rosa lektunnel ifrån star concept till Celine som hon förmodligen kommer bo i, hon tyckte om den som var hos Ellie och Siss'h. Erik ska väl greja med garaget och sådär iallafall. Köra en massa skräp till tippen ska det göras med. Det finns nog att göra. Bara hoppas vädret är med oss ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤