Fantastiskt

Idag har jag haft en underbar dag med mina barn.
Vi spenderade frukosten med mamma innan vi gick ut med Chewy och gick till vargåna. Benjamin cyklade på sin 3hjuling, han ska få en stor cykel när han fyller år nu den 17de april. Gissa vad glad han kommer bli, så ska han ha flagga. 
 
I eftermiddag var vi ute i över 1,5 timme.  Åkte raggarbilen och lekte i lekparken.
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem så lekte vi i lekstugan 
 
 
 
 
Framöver så vill jag sätta in innertak, väggar och tapetsera samt lägga golv. Vi hade en sån fin lekstuga när jag var liten, vill att mina barn ska få desamma ❤
 
Iallafall så var det helt fantastiskt för Celine sov hela tiden så all min tid jag hade fick jag lägga på Benjamin,  så skönt. Man behöver de där ensamma stunderna med dom. OCH vetni?! Jag är alldeles för mobilnörd. Ligger telen i närheten av mig snokar jag alldeles för mycket. Så jag lägger bort den när jag är hemma och bryr mig inte om den. Och när jag är ute med barnen så kollar jag den inte om jag ej får sms eller det ringer. Vill ej bara vara 60% engagerad utan 100%.  Känns super bra! Och då känner jag mig närvarande, och barnen ser att jag är närvarande. 
 
Vad tycker ni minna få läsare om att använda telefonen i närheten av barn?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤