HEDRAD

 
Världens gladaste tjej efter att hon bajsat efter 5dagar. Dumma dumma dumma mage!!! 
 
På förmiddagen var ju världens bästa siss'h och hennes Ellie här, alltid lika mysigt. Och Benjamin älskar när dom kommer. Vi avslutade med lunch tillsammans. ❤
 
Jag kollar igenom farmen avsnitt, tv dosan gick ju isönder så har ju fått kolla igen glamour och biggest loser avsnitten jag missade i veckan. Nu är farmen på tur ;) när älsklingen kommer ut blir det VP. Min fina fina älskling ❤
 
Och jag har ju glömt att tala om för er. Att igår när allt var PISS verkligen, när jag hörde min svärmor skrika och Erik skrek tillbaka av ilska, sorg och en känsla av tomhet hade han i rösten, då fick jag en av de finaste frågorna jag någonsin fått. Jag ska få vara tärna på min bästaväns bröllop. På Annie och Jimmys bröllop. Jag ska få stå breve henne när hon viger sitt liv till en annan man. SÅ FINT ❤ Kan inte beskriva i ord vad det betyder för mig. Och den frågan kom i allra rättans tid. Jag är så stolt och hedrad!!! 
 
Imorgon är det måndag igen. Hoppas på fint väder, uppehåll och blåsfritt, vi ska nog spendera våran förmiddag då Celine sover i skogen. Benjamin älskar verkligen att vara ute, och nu i skogen. Vi letar efter älgbajs, vargbajs, och en massa annat. Bara njuter av naturen. Tackar gudarna för mitt barn som vill vara ute så. 
 
 
Vårat egna lilla rådjur ❤
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Det är ju självklart att du ska vara tärna!! Skulle kännas fel att gifta mig utan att du att du står brevid mig!! ❤❤

2015-03-23 kl 21:59:25
URL: http://anniemariaskane.wordpress.com

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤