ljuvligt.

Benjamin är på dagis nu. Han går dit med lätta glada steg och när vi närmar oss kramar han om handen lite hårdare och går tätare emot mig. Innan jag går ska det gosas, kramas och pussas en hel del. Tänk om han vore så go hemma. Även om han är det så är det lite mysigare att sitta där och bara gosas innan han får leka med barnen. Min gosefis ville till mormor så fort han vaknade imorse och titta på kissebebisarna. Så det blir väl det vi gör så fort jag hämtat honom på dagis. Världens bästa djurvän. 
 
Vad fislisa och jag ska göra idag är ingen aning. Kanske vi går upp till jobbet och hälsar på en sväng eller vad vi nu hittar på . Blir så otroligt rastlös när Benjamin är på dagis. Tiden går så sagta och finner inget att göra. 
 
Och älskling jobbar idag och 2 dagar till innan han är ledig fredag-måndag. FANTASTISKT!!
På fredag blir det påskmat med mor och c/o.  Gött! Sedan åker dem till mormor ifrån lördag-måndag så Erik har redan börjat få seperationsångest om vad vi skall göra de dagarna. Haha ;) -.. 
 
Jag ska nog sätta Celine i bärselen när jag bloggat färdigt och Glamouravsnittet är färdigt så får hon hjälpa mig att städa toaletten och damma fönsterbräden osv. 
 
Så vi ska nog sysselsätta oss med det innan fialotta blir påtok för sur och trött. 
Hon är på ett ljuvligt humör nu för tiden ;) .. 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤