längesedan

 
 
Det är så ofattbart att dessa två barn är våra. Att jag har fött fram dem. Så fantastiskt fina så det finns inte!!! (Kortet taget imorse)
 
Var längesedan jag bloggade .. min telefon har gått i sönder så lånar mammas samsung S4, ska skicka in min på lagning. 
 
Iallafall så har mor och c/o flyttat nu. JÖSSES vad bra och fint de fått det. Helt fantastiskt vad glad jag är för deras skull,  men det visste ni väl redan ;) 
 
Annars flyter väl allt på ganska så bra. Iallafall för min del. Försöker att inte ta åt mig av det som sagts osv, blir bara arg, less och förbannad på folk som är så brutalt förbannat elaka och pratar om att svälja stolthet när det är deras fel att man är i den sist man är i. När jag har slickat röven av dem och försökt fixat ihop allt flera gånger om och man blir sparkad på om och om igen. Man tappar orken tillslut och min är borta, varenda minimal chans som fanns kvar är borta. På så vis har jag accepterat allt och gått vidae. Tänker inte gräva ner mig i elaka människor som i stort set sparkat på en när man låg. 
Nog om det. 
 
Jag har ju fått 4 veckors jobb i sommar när älsklingen har semester och jag är redan döööö nervös!! Varför? Jag vet inte riktigt. Men världens separationsångest att vara ifrån barnen. Usch! ! 
 
Idag sprang Benjamin till dagis,  gav mig puss och kram och mamman fick gå sen. Så var det även igår. Så skönt när han själv vill dit. Vet när jag jobbade och lämnade han var det jätte jätte jobbigt vissa gånger. Kan ju säga att det var intre alls kul att jobba då..
 
Fialotta sover sen snart en timme tillbaka, det ska städas här hemma idag och tas upp mat och sedan njuta utav det fantastiska vädret som jah hoppas håller i sig så min tvätt får torka ute efter 3 dagar.. är ju så typuskt att det ska regna när man hänger ut den...
 
Nåväl.  Blev ingen vila för mig idag heller så ska skutta upp och ta tag i städningen.
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤