Bra till slut

 
Fy rackarns vad jag älskar er! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er!
 
Nu ska jag alldeles strax sova, klockan ska ställas på 5;40 imorgon bitti. Idag fick jag vaba då C haft diarreer sen i söndags. Pratade med BVC och kom fram till att det är förstoppning förhoppningsvis då hon är kry, ingen feber, äter å dricker som vanligt å ingen av oss eller folket i vår närhet som vi varit med har fått magsjuka. Så det kan vi utesluta. Nu ska vi bara försöka få den lilla magen i balans.
Bytte ut vällingen mot majsvälling, så hoppas att det ska göra någon förändring och att hon blir hårdare i magen.
Men imorgon är de dags för jobb och dagis igen. Benjamin längtar som en tok till dagis och tjatat om dagis sen han gick på ledigt för en vecka sen. Känns så bra att han trivs 💜
 
Annars rullar väl allt på. Tankarna går på högvarv kring bröllopet å jag vet varken in eller ut. Tror vi gifter oss å rymmer iväg sen ;) . ett jävla pussel alltihop känns de som.  Nåväl. Blir nog bra tillslut.
 
Natti på er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤