Måndag

 
Älskling får så fina kort med sin mobilkamera 💜💜 
 
 
 
Mina vilddjur 💜💜 Celine älskar att bada badkar med storebror, OCH när gammelmormor var i deje åt hon glass så hon såg ut som en bakelse hela hon. Skitonge!
 
 
I fredags klippte sig Benjamin och moster Tindra, se så fina de blev 💜💜världens finaste barn. OCH så duktig Benjamin är hos frissan blir så stolt över honom. Hade hört att Tindra va jätte duktig hon med då mamma hade fått vänta i väntrummet under tiden . 
 
Ikväll gör jag 4/4 kvällen ÄNTLIGEN. Så imorgon ska det bli myskväll med mina hjärtat. 
 
Nu sover lillasyster så ska mysa med brorsan, så ni får nöja er med en massa bilder å lite text. 
 
Ha en bra dag sålänge. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤