Om du ändå vore här

 
Ibland eller ganska ofta faktiskt så funderar man på hur det hade varit om Torbjörn fortfarandr fanns med oss. Hade Eriks familj då varit uppdelad i 2 'grupper' nu är de dom mot oss känns det som.
 
Vi har inte ens fått reda på att Anita är 'friskförklarad' hon har fullkomligt SKITIT i att tala om de för oss/Erik. Utan det var min mamma som hade läst det på MIN MORMORS facebook att hon var friskförklarad. Antar att inte Erik behöver veta det? Kanske inte är så viktigt tydligen. 
 
Men ensak som gjorde mig riktigt jävla förbannad var när Emil hade skrivit att hon skulle kunna flytta berg för sina barn och barnbarn och trots beskymmer utöver cancern så vann hon. 
Hon har fan inte flyttat några jävla berg för Eriks och mina barn. DOM LÄMNADE HON. JAG skickade ett sms till henne den 22a september med att saknar hon barnbarnen är det bara hon kommer att hälsa på. För hon och Emma hade lagt paket utanför dörren till Celine, som gubben i lådan ungefär. Anita hade även skrivit i ett vykort att farmor saknar dej . HAHA känner jag. VILKEN JÄVLA LÖGN . Då kunde du åtminstone svara på smset att du ville träffa dem eller lämna paketet till henne själv. Så in my ass att du saknar dina 'barnbarn' som DU valde å LÄMNA . 
 
Tror aldrig det hade varit såhär om Torbjörn fanns. Då hade hon/dom aldrig vågat betett sig såhär. Då hade det varit bra. 
 
Och nu är det älgjakt. Erik älskar att jaga. Och det vet hans största storebror. Men tar heller inte med honom, Erik har inget jaktlag att jaga i. Men innerst inne vet jag att han vill. Han gästjagade alltid med sin pappa. Och han ÄLSKADE det. Han älskade den ensamna tiden när det bara var dom två. Jag saknar att Erik gör något han brinner för. Han är världens bästa pappa till våra barn. Men han glömmer bort sig själv mitt i allt elände som är.
 
Och snart är julen här. Jag gruvar mig, Erik med vet jag. Jag vet att vi ska försöka göra det till bästa julen för våra barnsskull. Men det kommer inte bli detsamme ändå.
 
Om ändå Torbjörn fanns. Jävla cancer . Fan ta dig. 
Om du ändå vore här.
 
Vi alla saknar och älskar dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤