Tröttabarn

 
Tidiga mornar = tidiga kvällar. Ikväll gick Benjamin och klädde av sig och borstade tänderna kl 18. 18,15 låg vi i sängen och myste. 18,30 sov Celine och Benjamin en stund efteråt. Han somnade i maten i eftermiddag. Imorgon jobbar jag 6,45-16 innan 3 ledig. 💜 vankas 3 jobbhelger i följd. 
 
På förmiddagen idag ringde jag även till min barnmorska och bokade tid för uttagning av min kopparspiral. Jag blöder så sjukt mycket under min mens, fyller lixom både tampog å binda TILLSAMMANS ska ni veta. Plus min mensvärk är inte å leka med :( . Får bli ppiller istället kom vi fram till ;) . ett jävla ståhej med kvinnokroppen. 
 
 Igår var en av de bästa dagarna på länge. Mamma och Leffa kom hit med en DISKMASKIN OCH TORKTUMLARE till oss. Vi skulle köpt de nu innan jul. Men nu slipper vi de. FYFAN!!! NI anar inte vad mycket det släppte ifrån axlarna. Tusen tusen tack älskade ni 💜 nu kan vi lägga pengar på annat. Julklappar t.ex ;) 
Årets första julklapp är köpt till Celine. Antar hon kommer bli jätte jätte nöjd, och få en aning svartsjuk bror kanske ;) 
 
 
så himla mysigt nu på kvällarna att tända ljus och mysa ner sig i värmefilten. Läängtar bara tills kaminen kommer nu så har vi allt de vi vill ha, och ett varmt hus att vakna upp i. strosa runt i en stor tshirt, morgonrock och raggsockor på mornarna med en kaffekopp i handen. Hur mysigt är inte det?! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤