När ger de sig?

 
And here we go again. Aldrig kan de vara lugnt. ALDRIG. Och undrar hur många som hört detta men ej sagt?! Vet ju att Emil pratar runt en massa skit eftersom jag fick de där meddelanden ifrån hans tjejkompis. Och detta hade Minni vetat om ett tag tydligen. Å tydligen hade han sagt de till min bror med att jag buttat Anita i golvet. Men han tror de absolut inte men att de säger helt sjuka grejer. ?! WHAT?!
 
Jag rörde aldrig Anita. Och GOLVET?! Altangolvet då eller vadå? Vi var ute. Blev lixom inte ens välkomnande in innan hon skrek 'ge er hänna'. 
Jag la min hand på hennes axel och bad henne sätta sig ner när hon skrek som en idiot efter Erik. Vad hon sa minns jag inte. Allt jag ville var å lugna henne. Aldrig sett en vuxen människa bete sig så vidrigt någon gång. 
 
Kan de ha varit då jag butta henne i golvet? Vad jag vet så var det då hon vände sig om å tog sin handväska å slängde i ansiktet på mig ett X antal ggr. Å bad att Erik skulle ta bort den där 22 åriga fittjan ifrån henne. För arg för å säga de rätta orden å för arg för å minnas vad gammal jag igentligen är. Men de är väl klart. Hon missa ju att gratta min 23årsdag.
 
Jag är bara så jävla trött på allt skitsnack.
Så jag skrev till henne : 
 
 
Och såklart så svarade hon INTE. så jag skrev igen.
 
 
Och inte svarade hon där heller. Varför svarar hon inte tror ni? Om hon kan va så förbannat jävla elak å ljuga ihop en helt sinnessjuk historia kan hon väl förfan stå för de?! Jag tycker jag har all rätt i hela jävla världen att få förklaring.
De värsta av allt är att jag tycker nästan SYND om Emma och Emil som tror på alla vidriga lögner hon spottar ur munnen på sig själv. HUR kan man vara så smutsig i orden och LJUGA på sin sons familj? De är som hon spottar oss rätt i ansiktet.
 
Erik frågade igår om jag hatar henne. Nej de gör jag faktiskt inte. Det är mitt barns farmor trots allt och jag har kommit till den gränsen då hon inte är ett skit för mig nu. Hon har sjunkit till en sån himla låg nivå så att hata henne skulle bara ta onödig energi och hon är faktiskt inte värd den. Men jag OGILLAR henne nått så förbannat mke med allt som hänt å händer. Kan de inte bara ge sig nångång?! 
 
Sen skulle jag bara vilja visa hela världen vad som hände, vad hon skrivit. Vad Emma skrivit. Allt för å rentvå mig själv. Men skulle jag öppna bloggen får de tillgång till alla bilder och våran vardag. Och det är det sista jag vill. 
 
 
 
Min lilla fisrompa sover. Somnade med desamma så fort jag la ner henne. Så ska inta villäge jag med.
 
Ha en fin dag allesammans. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤