Nytt extrajobb

From 5e Oktober börjar jag på schema i hemtjänsten. Tror de är 80-90℅ ca eller något sånt. UTÖVER det ska jah börja jobba hos kusinerna om jag får ett bra schema. Kan vara skönt med lite extra pengar utöveer. Allt är välkommet nu innan jul och fram tills bröllopet. Jösses vad dyrt allt ska vara :( får jag hoppas att mamma/morbror är hemma när jag jobbar så kan barnen va där istället för långa/många dagar på dagis. Pappan har även pappaledigt from 10/12 tills efter nyår. SKÖNT! 💜
 
Och påtal om bröllop. Lokal verkar vara helt omöjligt, arnäs där vi vill vara (trorjag)!! Kostar 4000:- för en helg för bara lokalen. Är det värt tycker ni eller inte? Är ju lixom mat, dekorationer, blommor, klänningar, kläder, skor, ringar, presenter, fotograf, naglar, smink/uppsättning osv osv UTÖVER det. Och jag vill ju lägga ganska mycket pengar på ringarna. Och även kanske byta ut förlovnigsringarna med. Iallafall min. Känns som man kommer bli helt ruinerad. Och ja det är once in a lifetime förhoppningsvis om jag vill bestämma. Men man har även en hel familj att föda och försörja med.
Och älskling och jag har lite delade åsikter om bröllopet. 
Han vill ha det stort och pampigt medans jag vill ha lite mindre med de allra närmaste. Hur löser man???! 
Blir knäpp på allt snart ;(
 
Klänning försöker jag hitta med. Mycket lättare till tärnorna. Men till mig?! Vilken jävla djungel!!! 
Vet inte hur jag vill ha den alls, varenda klänning jag ser är det minst 1fel på. Och jah ska få min sydd så jag kan ju få den precis hur jag vill. Så jag förstår inte det svåra... Men vill ändå ha en 'mall' att gå efter.
 
Har ni några tips vart man hittar fina klänningar?
 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Angenäma problem;-)
Får ni ha lokalen fre-sön så slå till tycker jag! Ä ju där ni vill va å då kan ju festen pågå i 3 dar ha ha!!

2015-09-04 kl 11:03:32

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤