.

 
 
 
 
G
 
 
 
 
 
 
Behöver du mer bevis?? 

Kommentarer
Kommenterat av: emma

Jag har i alla fall inte skrivit! Så trött på att du ska skapa drama! /EMMA SYVERTSSON

Svar: nej nån är inne på din ip å gör de :) då är de utrett
sara persson

2016-04-26 kl 10:13:19
Kommenterat av: Anonym

Hur som helst, jag har inte skrivit nått. Vet inte hur du har ändrat. Sluta med din drama, tack. /EMMA

Svar: hur jag ändrat?! går ej ändra ip!!! men fortsätt ljuga de mår man bäst av tydligen . de jar sjunkits till en sån sjukt låg nivå så finnes inga ord för de. å när du inte ens kan stå för de så är de ännu sämre.
sara persson

2016-04-26 kl 10:21:08

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤