Mary kay

Ikväll lånade jag mammas hus och hade Mary Kay party. Vi körde återfuktning av händer och ansikte. Gissa om det var skönt och välbehövligt. Köpte iallafall MK's rengörnings'bas' . så ska bli spännande och se om det kan hjälpa på mitt hopplösa ansikte ;) . kan ju absolut inte vara sämre än tvål och vatten ialllafall eller vad tror ni? 
 
 
 
OCH under fika stunden så fick jag känna ett par sparkar ifrån liten bebis ifrån siss'hs finaste mage. Åå vad fint!! Tänk att det ligger en fin liten perfekt bebis där inne. <3 
 
Vill iallafall tacka Mamma, Tindra, Sofie, Annie och Siss'h för en trevlig kväll!! Och TACK för ni ville komma. (Tack mor för lånet av huset ;) ) Och tack till Tina för att du kom såklart!! :)
Man får aldrig för mycket ompyssling av sig själv. Så nu har jag världens kick med att ta hand om kroppen mer. Smörjde tom in händerna innan läggdags. OCH älsklings fötter. HUUUUAAAA så torra. Han kanske får en fotvårdsbehandling i  bröllopspresent ;) 
 
Idag hade iallafall jag och barnen en ledig dag. Så vi myste ute hela förmiddagen. Var ute med Chewy, hoppa studsmatta och hade picknick innan C skulle sova. Sen låg Benjamin och jag och halvsov framför tv'n. En av de mysigaste stunderna på dagen <3 
Har iallafall varit en toppen dag ifrån början till slut.
 
Nu ser jag fram emot morgondagen då älskling är ledig imorgon istället för på fredag och även jag är ledig imorgon. Benjamin och älskling skulle iväg och fiska aborre någonstans iallafall. Blir nog när C och jag sover. Annars ska vi nog mysa och grejja ute. Ta bort stenplattorna kanske och köpa gräsfrö och slänga på istället. Någon som har erfarenhet om hur länge de tar för gräs att börja växa? Ska de vattnas osv eller räcker det med de som regnar? Herrregud! Jag kan ingenting!! . 
 
Nu ska jag snart säga godnatt.
Men jag önskar er en god natt sömn och en bra morgon dag.

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

Tack för en bra kväll ❤️

Svar: tack själv kära du <3
sara persson

2016-04-21 kl 08:29:52

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤