Tack älskade ni

Vill tacka för alla gratualtioner jag fått både på facebook, jobbet och firandet här hemma!! Fyfan vilka underbara människor jag har runt omkring mig.
 
VÄRLDENS BÄSTA pappa erbjuder sig att både fixa och betala bilen åt mig. Har jag någon gång sagt vad jävla bra han är? 
Och inte nog med de! Världens bästa Leffa betalade och fixade alkoholen till vårt bröllop. 
Förstår ni vilka stenar som fallit från min mage?! 
 
Nu kan vi lägga extra pengar på maten till oss och gästerna. 
TACK för att ni bryr er. TACK för vi har VÄRLDENS BÄSTA i vårt liv. Vad tusan skulle vi göra utan er?! 
 
Och jag skulle dammsuga förut med en dammsugare jag svurit över i 1 års tid och mer därtill.
Jag och C gick och la oss och sov och hon sover än. Då åker mina älsklingar och köper en NY electrolux dammsugare åt mig/oss istället. 
Har jag sagt vad mycket jag älskar dig karlskrälle?!  
 
Fytusan vad jag älskar min familj och släkt! 
TACK FÖR NI FINNS.
 
Sen ska vi till mor och Leffa och grilla. Gmormor och Gmorfar är där med. Hur kvällen slutar får vi se. De kommer bli bra iallafall.
 
Ha en trevlig valborg allesammans.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤