Beundrar

 
Ser ni skillnaden på färgen? Vilket lyft det kommer bli när det är klart!! Ångrar inte en sekund att vi inte målade om till en helt ny färg. Hade vi velat haft ljus färg hade vi nog fått målat allt 2-4 ggr med tanke på att vindskivorna osv är så mörka.
 
Nu är älskling helt klar med huset. Kanske vi tar sidorna på huset med fastän det var nymålat för 2 årsen. 
 
Och jag beundrat dig så bejbi, du sliter som aldrig förr!! Och vilket jobb du gör. 💞  du är helt fantastisk på alla sätt och vis. 
 
Och imorgon är det fredag igen. Snart haft 1 hel vecka föräldraledig. Det går så otroligt fort. 
Vi har haft en helt fantastisk vecka! Å vad vi njuter av den sista tiden hemma tillsammans, in i det sista 💕 
 
I eftermiddag var vi i lekparken och lekte med Loke, Swea och Ida. Finns inget finare att se än när barnen leker tillsammans. 💞 
 
Senare innan kvällen tog vi en promenad i skogen innan vi gick till Ingela och Kenneth och drack kaffe. 
 
Leffa har även varit här och fixat kabeln som hängt lös på utsidan sen vi flyttat hit. Han fixade även tillbaka elen i förrådet. 
 
Det känns som om bit för bit faller på plats. 
 
 
Så otroligt mycket kärlek i dessa små kroppar. 💕
Mamma älskar er mer än vad det finns ord för.
Och ni lär mig varje dag vad livet verkligen betyder. Ni lär mig varje dag vad kärlek är. Varje dag lär ni mig det som ingen annan skulle kunnat lära mig.
Vad en familj är, och vad den betyder.
Och ni ska aldrig behöva vara rädda för att jag någon gång lämnar er, för jag står bakom er. Varje steg ni tar. Föralltid.
 
Nu ska jag blunda.
Imorgon ska älskling dra ut en tandflis tidigt på morgonen, sen ska vi hs frukostmys innan jag ska baka något gott inför att Tindra fyller 8!!!!!!år imorgon!!!
Älskade finaste lillasyster vad åren går.💞💞💞 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤