Din 8årsdag

 
Idag är det din dag vännen, din 8!!!!! Års dag!!!! Herregud vad tiden springer. Du blir så stor, så klok. 
Och jag tänker fortsätta att stå brevid dig i alla kommande år. År efter år kan du räkna med mig. 
Hela tiden och om allt.
Jag vet att du inte kommer gilla mig jämt. Du kommer säkert rent av att hata mig stundtals. 
Men det kan jag ta, för att jag kommer alltid se efter dig, se till ditt bästa.
Men jag vet att du en dag kommer tacka mig.
Jag älskar dig så enormt mycket, och jag tackar gudarna för att jag fick chansen till att då dig som lillasyster . ♡♡ 
 
Imorse när vi vart vakna en stund så flög den där hemska magonten på mig igen, eller magont är dumt stt kalla det. Det sitter mer i underlivet och i slutet av magen. Känns rentav som värkar. Och jag kunde knappt andas. 
Det lanade utav efter 2st panodil tack och lov. Men inte helt. Blir det så igen, en 3dje gång är ett besök hos barnmorskan på sin plats. Fytusan vad obehagligt det är. 
 
Annars så har älskling och Tomas fixat taket på garaget. Så nu är det helt klart. Är en planka som ska bytas bara och målas innan det är helt klart. Det ska även dit spotlights och ljus å måla taket/sätta dit skivor (?) Eller något med. Lite sånt där småpill. 
Kommer bli så fint när det är klart. 😊
 
Vi myste även ikväll med pizza och morötter,blomkål och dipp. Barna fick oxå lite mys. Herregud vad jag lever på dessa få dagarna som är kvar innan det kör igång på riktigt. Upp tidiga mornar med barna igen.
Jag vill inte 😳😳

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤