Måndagsröj

Å nu har älsklings 4 veckors semester och 2 veckors föräldraledigt passerat. Och han är numer tillbaka i arbetet. Dock slutar han inte förens 19 idag så blev en lång första dag :( 
 
Dagen började iallafall jätte mys, sov till 8 nästan och sedan när Bibbi  kommit ner tog jag och C oss ett bad innan mormor kom på kaffe och frukost. (Celine säger Bibbi då Benjamin är så långt och svårt så blivit att vi med säger det)
 
Sen har vi vart ute med Chewy, jag har tvättat 2 maskiner, 1 har jag hängt och 1 är i tummlarn, städat bägge kaninburarna, städat och dammsugat över och nedervåningen och skakat mattorna.
 
Benjamin och Celine la pussel och lekte med leksaksköket. Dom lekte så bra så så jag blev alldeles rörd!!!! Vad stora de har blivit!!!! 
 
Celine sover nu och jag ska ut och måla en snabbis innan vi ska fixa käk och sedan bege oss till lekparken för att leka med Loke och Swea. 
 
Hoppas ni får en trevlans dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤