En ledsen mor

Idag var det en ledsen mamma som gick ifrån dagis. Inte pga utav barnen. Utan för hela situastionen. Att jag lämnar dem och åker sedan hem och ska vila. Jag vill så mycket mer än jag klarar utav just nu och det gör mig så sjukt besviken. På onsdag ska jag jobba. Då får det bära eller brista. Vill komma igång igen. Varit hemma sen i torsdags nu. Känns som en evighet. 
 
Känns iallafall bra att man vet att barnen stormtrivs på dagis. <3 lugnar ett mamma hjärta ordentligt. 
 
Har lagt mig tillbaka i sängen nu så ska försöka få mig någon timmes sömn nu. 
Hoppas att ni får er en bra dag. 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Du ä inte mer än människa, ja tycker du gör helt rätt som tar en liten time out. Tuuuuur att du har din lilla familj som tar hand om varann;-)

2016-02-29 kl 17:09:04

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤